به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در ادامه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های ویژه خردسالان و کودکان زیر هفت سال، این بار کارگاه قصه‌خوانی برای کودکان با عنوان «آی قصه قصه» به میزبانی مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون برگزار خواهد شد.

در این دورهمی بانشاط و جذاب که ویژه کودکان 4 تا 6 ساله تدارک دیده شده، با حضور «فاطمه قربانعلی» برای کودکان قصه خوانده می‌شود، آن هم به شیوه خلاقانه و بازی‌محور و البته قرار است مهارت‌های زندگی با شیوه قصه‌خوانی به کودکان خردسال منتقل شود.

ساخت قصه و رسیدن به تهیه کتاب قصه کودک از خروجی‌های این کارگاه چهار جلسه‌ای است که از نیمه اول آبان ماه، روزهای چهارشنبه از ساعت 15.300 الی 16.00 برگزار خواهد شد.

همه والدینی که علاقه‌مند به پرورش خلاقیت فرزندان دلبند خود با استفاده از ابزار قصه هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت آکادمی زیتون به نشانی اینترنتی www.zeitoonacademy.com و یا صفحه رسمی آکادمی در شبکه اینستاگرام با نشانی zeitoonacademy@ و ثبت‌نام در کارگاه آی قصه قصه قصه، کام کودکان خود را شیرین کنند.

کارشناسان آکادمی زیتون هم از طریق همچنین پیام‌رسان واتس‌اپ، تلگرام یا بله با شماره تماس 09909718663 راهنما و پاسخگوی علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های پاییزی خود هستند.